Night of the Living Dead SURVIVOR'S CUT is a 72 minute, fast-paced-revision of the 1968 classic horror film. Digitally edited with NEW footage and special effects such as camera angles and abstract color. (Copyright 2005 Dean Lachiusa, WGA registered, All Rights Reserved.)
Director: Dean Lachiusa
Producer: Dean Lachiusa
Production Company: Nldfilm
Audio/Visual: sound, BW & Limited color
A télécharger http://www.archive.org/details/Nightoft ... RVIVORSCUT
It was fun to watch this new version, it's nicely done. I like the radio scenes -- it gave me a sense of seclusion, because without a television these people were really separated from the world, in a very desperate situation.
Barb's fractured state of mind is illustrated well, like in the scene with the musical box -- this blew my mind.
As a matter of fact, I don't recall seeing many of these scenes in the 1968 film; in particular, the flashback, and the scary skull.
This is a refreshingly cool movie.
Night of the Living Dead SURVIVORS CUT (2005)
Modérateurs : Karen, savoy1, DeVilDead Team
personne sait ou trouver dans un format de meilleure qualité ?
Je l'ai regardé hier soir, c'est en effet trés bien fait + des plans apparemment d'origine qui moi non plus ne me disent vraiment rien. Mais comme c'est du real, c'est un peu cracra. Les plans colorisés, c'est issue la fameuse version si décriée ? (je n'ai vu que l'original)
Je l'ai regardé hier soir, c'est en effet trés bien fait + des plans apparemment d'origine qui moi non plus ne me disent vraiment rien. Mais comme c'est du real, c'est un peu cracra. Les plans colorisés, c'est issue la fameuse version si décriée ? (je n'ai vu que l'original)
-