Devenez Jessica Alba

Modérateurs : Karen, savoy1, DeVilDead Team

Répondre
Robert Zdar

Devenez Jessica Alba

Message par Robert Zdar »

Je ne résiste pas au plaisr de vous faire partager cette information de la plus haute importance. Il s'agit du programme "d'entretien" de Jessica Alba mis en place par son coach perso. C'est en anglais et un peu compliqué à comprendre mais si le résultat est au bout :
Her Workout
Trainer Ramona Braganza tells how she helped sculpt Alba's bod.

Butt: Since Alba has problematic hip joints, Braganza avoided jumping exercises and opted for either Pilates, walking lunges, light squats or 20 to 30 minutes on an elliptical machine every day. "She's got a beautiful bottom," notes Braganza.

Arms: Alba toned her biceps with various dumbbell curls using 8- to 10-lb. weights; three sets of at least 20 reps. For triceps, she did dips or weighted presses. She worked arms at least twice a week.

Shoulders and Back: Alba worked on these at least twice a week, doing military presses with 10-lb. dumbbells; three sets of 15 reps. She also used light dumbbells for lateral raises. "Her shoulders get a nice square shape," says Braganza.

Chest: Alba alternated dumbbell presses (15 to 20 lbs., three sets of 15 reps) with dumbbell flys (12 to 15 lbs., three sets of 12 reps), done on an incline bench or stability ball.

Abs: For her taut stomach, Alba combined crunches and mat Pilates work daily. "It's gentler but strengthening," says Braganza.

Diet: Alba ate four to five small meals a day, every three hours, usually starting with a shake or oatmeal and fruit. Dinner was salad with chicken or fish.

Regarding her workout routine, Jessica said, "I try to work out every day for 45 minutes to an hour. I start out on the treadmills or elliptical machinefor 10 to 15 minutes to get my heart rate up to 180 beats per minute. Then I do 50 lunges and crunches. Next I get back on the machine for another 10 minutes. Then I work on shoulders, biceps and triceps. I do that nonstop for four sets. When I work out, I have energy and feel good about myself."
Je vous encourage à essayer sur vos petites copines (ou copain) mais je ne garantis pas le résultat.

P.S : Cela serait mesquin de déplacer (ou clotûrer) un tel sujet )8 )8 )8
"Regarde moi avec ma cocaïne !!!" Robert Zdar in "Heat Street"
Fatalis rex

Message par Fatalis rex »

J'aurai les mêmes nibards, après ça ?
Kyun

Message par Kyun »

Le titre du topic me rappelle une histoire que l'on pourrait qualifier de drole ou de triste: un type était tellement fan de Jennifer Lopez qu'il a une opération de changement de sexe puis a eu plein de chirurgie esthétique pour devenir une réplique parfaite de son idole.

... :roll:
Duncan Idaho

Message par Duncan Idaho »

... et au final il ressemblait à un présentoir pour cosmétiques.
Répondre