Qui va voir ce truc ?
Latest gross: $8,430,000 (8 July 2004) en 2 jours.
Modérateurs : Karen, savoy1, DeVilDead Team
The Walt Disney Co. made a "business decision" to add scenes to the ending of King Arthur to lighten the movie's overall mood, director Antoine Fuqua has told Reuters. Fuqua's comments come even as criticism of the company heats up that creativity has taken a back seat to marketing at the studio and that focus-group studies may count for more than the opinions of veteran creators. However, in an interview with Reuters, Exhibitor Relations chief Paul Dergarabedian commented: "It has been kind of an up-and-down year for them. All will be forgotten if King Arthur does well."
Voilà, j'ai remis un peu d'ordre dans tes phrases.Superfly a écrit :Dieu qu'elle a l'air supra bonne Keira Knightley. Dès que je la croise, dans quelques années, nous lui foutrons des sables lasers dans le con. Pitié je [ferai] n'importe quoi pour sortir avec elle.
je sais pas pour l'affiche française, mais pour le costume de guerrière sauvage de Guenièvre, bardé de bandes de cuir, ça c'est une vrai farce en tout casProdigy a écrit :Heu je suis le seul à trouver que l'affiche française fait péplum bis de seconde zone ? (ce qui n'est pas pour me déplaire notez bien)