Judge Dredd - Taika Waititi (2026)

Science-Fiction, Horreur, Epouvante, Merveilleux, Heroic Fantasy et tout le toutim du Fantastique !

Modérateurs : Karen, savoy1, DeVilDead Team

Répondre
Superwonderscope
DeVilDead Team

Judge Dredd - Taika Waititi (2026)

Message par Superwonderscope »

Et encore un remake/nouvelle adaptation dans les tuyaux.
Oh really? Well then I'm sure you wouldn't mind giving us a detailed account of exactly how you concocted this miracle glue, would you ?
Shinji

Re: Judge Dredd - Taika Waititi (2026)

Message par Shinji »

Je préfèrerais une suite avec Karl Urban (surtout qu'il a la côte en ce moment).
Superwonderscope
DeVilDead Team

Message par Superwonderscope »

Shinji a écrit : ven. juil. 18, 2025 9:49 am Je préfèrerais une suite avec Karl Urban (surtout qu'il a la côte en ce moment).
du fait de l'échec de la version Urban, cela était peu probable.

L'article de The Wrap et HR donnent cela:

"The logline is being kept under the visor, but the pitch is said to take inspiration more from the comics than the previous screen iterations, leaning into the world-building and dark humor. It is also meant to be a fun sci-fi blockbuster that nonetheless speaks to this moment in culture. The desire is to see the movie launch a Dredd universe that could be explored with additional movies and shows across various platforms."

S'en rejouir, ou pas.
Oh really? Well then I'm sure you wouldn't mind giving us a detailed account of exactly how you concocted this miracle glue, would you ?
Cosmodog

Message par Cosmodog »

Mmh…. Mieux vaut ne rien en attendre, en tout cas je pense surtout pas au niveau de méchanceté du Comics.
Répondre