Women, beware! This cosmic vixen has come for your husbands, boyfriends and brothers. Her mission is to bring men back to Mars to mate with a planetful of sex-starved she-devils who need fresh breeding stock to repopulate the red planet.
And men, if you don't perform, you might just be incinerated by Chani the Robot (a distant cousin of Robbie) or heaved into the atomic pile that powers her ship. So basically, "put out or die" is her rule. You want to volunteer? Take a number!
A beautifully crafted production, unique special effects, inspired production design, and classy international beauty Hazel Court make this a true gem of Atomic Age entertainment.
Je l'ai vu parce q'uil est passé sur le câble à une époque, il y a longtemps - quinze ans environ je dirais. Souvenir assez moyen, une fois passé le look assez extraordinaire du robot-frigo, c'est un peu n'importe quoi. Si mes souvenirs sont exactes, une soucoupe volante atterrit dans le jardin d'une maison et s'en suivent des péripéties assez bis avec les occupants de la dite batisse...
Modifié en dernier par Anonymous le dim. sept. 24, 2006 10:31 pm, modifié 1 fois.
Vu il y a longtemps en VHS pal. J'en garde pas un grand souvenir. L'histoire promettait du grand nawak dans la veine des Buchanan ou des films ricains d'invasion des 50's mais au final ça reste assez coincé et trop théatral (genre 2 décors maxi), trop britannique à mon goût.