Désolé si ça fait doublon, j'ai pas trouvé en recherchant
As you can see, that's also the cover art for Synapse's just announced The Deadly Spawn: Special Edition (street date 10/26 - SRP $19.95). The film will be presented in its original full frame aspect ratio with audio in Dolby Digital mono. Extras will include 2 audio commentaries, still galleries (of behind-the-scenes photos, make-up effects, and the premiere in New York City), a comic-style prequel with its own musical score, the original theatrical trailer, an alternate opening sequence with new effects and credits, an outtake reel and cast and crew biographies.
Source : Digital Bits
Ca vaut quoi ? Dans mon souvenir les critiques étaient pas si mal.
Superbe pitit budget qui bénéficie de scènes anthologiques (ah, la scène de drague foireuse, divine) et surtout d'une créature étonnante. Le film ne lésine pas sur l'hémoglobine, c'est vraiment très sympa.
J'ai decouvert ce film dans l'anthologie TERROR ON TAPE.Plusieurs extraits m'avait vraiment impressionnés à l'epoque.
Finalement,je ne l'ai vu que tres recemment et dans l'ensemble,j'ai trouvé ça vraiment tres bien.Je me rejouis d'une sortie DVD digne de ce nom!